english deutsch
o firmie swiadomosc doradztwo coaching szkolenia referencje
COACHING ICC____________

TAJNOŚĆ I KONFLIKT INTERESÓW

Coach zachowuje w tajemnicy materiały uzyskane od klienta, z wyjątkiem sytuacji uzyskania pełnomocnictwa klienta, wymogu prawa, lub z innej ważnej przyczyny, takiej jak nieuchronne wyrządzenie szkody osobom trzecim.

Wspomniane materiały mogą być omawiane podczas sesji w cztery oczy, lub przy wykorzystaniu technologii komunikacyjnych, tzn. telefon, komputer, poczta głosowa.

Gdy tylko możliwe, coach nie będzie podejmował zobowiązań zawodowych, gdy wcześniej zaistniałe relacje mogą powodować konflikt interesów.

Jeśli taki konflikt ma miejsce, coach dokłada wszelkich starań, aby konflikt załagodzić w ramach wyznaczonych przez Etykę i Standardy.

Coach może wykorzystać materiały klienta w szkoleniu bądź publikacjach, pod warunkiem,
że z materiały nie zawierają danych klienta.

Coach ujawni klientowi wysokość wszelkiego wynagrodzenia, które otrzymuje od osób trzecich
w wyniku konsultacji, bądź porad udzielanych w sprawach dotyczących klienta.

Jeżeli jest to stosowne z zawodowego punktu widzenia, coachowie mogą podejmować współpracę z innymi podmiotami celem udzielenia pomocy klientowi, zawsze jednak za zgodą klienta.

Kiedy coach jest poproszony o świadczenie usług na rzecz osoby lub organizacji na wniosek osoby

KWALIFIKACJE
SZACUNEK DLA KLIENTÓW
ZAWÓD COACHA
TAJNOŚĆ I KONFLIKT INTERESÓW
FEEDBACK I POSTĘPY
trzeciej, musi skrupulatnie ocenić związek pomiędzy dwoma wspomnianymi podmiotami i ustalić, czy nie zachodzi konflikt interesów odnośnie odmiennych ról, jakie ma spełniać coach lub zagadnień związanych z zachowaniem tajemnic biznesowych.

Osoba zatrudniająca coacha nie musi być zarazem klientem (na przykład, gdy firma zatrudnia
i opłaca coacha, aby coachował jedną lub dwie osoby w firmie). W takiej sytuacji, coach zawczasu ustala z klientem i pracodawcą feedback, jaki otrzyma od niego pracodawca, jego formę i wymagane przez niego rezultaty.

Należy zadbać o to, by kwestie te zostały wcześniej ustalone i zaakceptowane przez coacha, klienta i pracodawcę i nie naruszać zasad tajności bądź zaufania klienta. Jeśli strony nie mogą dojść do porozumienia, coach zaprzestaje świadczenia usługi.

Copyright © 2007: MARSCHALL POLSKA Sp. z o.o. ________________________________________ O FIRMIE | ŚWIADOMOŚĆ BIZNESOWA | DORADZTWO | COACHING | SZKOLENIA | REFERENCJE | KONTAKT |