|
|
strona
w budowie |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
 |
 |
|
 |
|
 |
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 |
 |
ŚWIADOMOŚĆ BIZNESOWA__ |
|
CZYM JEST?
Jest to zrozumienie mechanizmów rynkowych oraz otoczenia konkurencyjnego firmy.
Sprawne wykorzystywanie dostępnej wiedzy oraz badań rynkowych.
Zrozumienie mechanizmów i zasad funkcjonowania firmy oraz partnerów handlowych.
Znajomość narzędzi oraz sposobu ich wykorzystywania
Umiejętność prowadzenia analiz i wyciągania wniosków oraz podejmowania decyzji.
|
|
|
|
|
|
|
CZYM JEST I CO DALEJ? |
|
MODEL DCD |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
PO CO?
Aby realizować cele firmowe na wszystkich poziomach w organizacji.
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright
© 2007: MARSCHALL POLSKA Sp. z o.o. ________________________________________
O FIRMIE | ŚWIADOMOŚĆ
BIZNESOWA | DORADZTWO | COACHING
| SZKOLENIA | REFERENCJE
| KONTAKT | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|