english deutsch
o firmie swiadomosc doradztwo coaching szkolenia referencje
COACHING ICC____________

FEEDBACK I POSTĘPY

Coachowie podejmują racjonalne kroki w celu zbadania postępów poczynionych przez klienta. Jeśli klient nie posuwa się naprzód, należy otwarcie przedyskutować kwestię z klientem w ramach sesji coachingowej.

Coachowie tworzą i zachowują dokumentację zawierającą przebieg swojej pracy z klientami celem spełnienia wymagań zawodowych i prawnych.

Gdy zajdzie potrzeba, coachowie odsyłają klienta do innych profesjonalistów, takich jak doradca, terapeuta lub lekarz, kiedy dowiedzą się o problemie, który wymaga szczególnego potraktowania.

Coachowie dbają o unikanie niebezpieczeństwa lub szkód, które mogą "sprowadzić" na siebie, klientów bądź inne osoby podczas swojej pracy.

W przypadku pojawienia się przeszkód w prowadzeniu coachingu, coach podejmie stosowne wysiłki w celu ustalenia nowych warunków z klientem.

KWALIFIKACJE
SZACUNEK DLA KLIENTÓW
ZAWÓD COACHA
TAJNOŚĆ I KONFLIKT INTERESÓW
FEEDBACK I POSTĘPY
Jeśli zakłócenia w coachingu okażą się długotrwałe, może to się wiązać z przedzieleniem klientowi innego tymczasowego coacha z ICC.

Relacja coachingowa zostaje zakończona z chwilą wygaśnięcia umowy między coachem i klientem, zwykle pod koniec ważności wcześniej zapłaconego kontraktu.

Jeśli coaching zakończy się z winy coacha przed wygaśnięciem umowy, zaoferuje on zwrot zapłaconego z góry wynagrodzenia, które obejmowało zakres niedokończonego coachingu.

Jeśli coaching zakończy się z winy klienta przed wygaśnięciem umowy, klient zapłaci wynagrodzenie w miejsce wymówienia, jeśli tak wcześniej ustalono.

Copyright © 2007: MARSCHALL POLSKA Sp. z o.o. ________________________________________ O FIRMIE | ŚWIADOMOŚĆ BIZNESOWA | DORADZTWO | COACHING | SZKOLENIA | REFERENCJE | KONTAKT |