![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
COACHING ICC____________ |
SZACUNEK DLA KLIENTÓWCoachowie szanują prawo innych osób do posiadania odmiennych przekonań i poglądów. Nie podejmują prób przekonania innych co do wyższości swoich własnych przekonań, wartości lub poglądów. Na początku zaistniałej relacji, coach zadba o to by klient zrozumiał istotę umowy coachingu, do jakiej między nimi dochodzi. Coach nie dyskryminuje klienta pod żadnym względem. |
|||||||||||||||||||||
KWALIFIKACJE | |||||||||||||||||||||||
SZACUNEK DLA KLIENTÓW | |||||||||||||||||||||||
ZAWÓD COACHA | |||||||||||||||||||||||
TAJNOŚĆ I KONFLIKT INTERESÓW | |||||||||||||||||||||||
FEEDBACK I POSTĘPY | |||||||||||||||||||||||
![]() |
Coach nigdy nie wykorzystuje klienta w sferze osobistej, finansowej czy też seksualnej. Coach jest zobowiązany uzyskać zezwolenie klienta zanim zechce wykorzystać jego dane lub rekomendacje w charakterze referencji. Coach szanuje treść wszelkich umów i dotrzymuje obietnic danych klientowi. |
||||||||||||||||||||||
Copyright © 2007: MARSCHALL POLSKA Sp. z o.o. ________________________________________ O FIRMIE | ŚWIADOMOŚĆ BIZNESOWA | DORADZTWO | COACHING | SZKOLENIA | REFERENCJE | KONTAKT | | |||||||||||||||||||||||