![]() |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|
![]() |
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
COACHING ICC____________ |
SZACUNEK DLA KLIENTÓWCoachowie szanują prawo innych osób do posiadania odmiennych przekonań i poglądów. Nie podejmują prób przekonania innych co do wyższości swoich własnych przekonań, wartości lub poglądów. Na początku zaistniałej relacji, coach zadba o to by klient zrozumiał istotę umowy coachingu, do jakiej między nimi dochodzi. Coach nie dyskryminuje klienta pod żadnym względem. |
|||||||||||||||||||||
| KWALIFIKACJE | |||||||||||||||||||||||
| SZACUNEK DLA KLIENTÓW | |||||||||||||||||||||||
| ZAWÓD COACHA | |||||||||||||||||||||||
| TAJNOŚĆ I KONFLIKT INTERESÓW | |||||||||||||||||||||||
| FEEDBACK I POSTĘPY | |||||||||||||||||||||||
![]() |
Coach nigdy nie wykorzystuje klienta w sferze osobistej, finansowej czy też seksualnej. Coach jest zobowiązany uzyskać zezwolenie klienta zanim zechce wykorzystać jego dane lub rekomendacje w charakterze referencji. Coach szanuje treść wszelkich umów i dotrzymuje obietnic danych klientowi. |
||||||||||||||||||||||
| Copyright © 2007: MARSCHALL POLSKA Sp. z o.o. ________________________________________ O FIRMIE | ŚWIADOMOŚĆ BIZNESOWA | DORADZTWO | COACHING | SZKOLENIA | REFERENCJE | KONTAKT | | |||||||||||||||||||||||